Rocki-Mentők Bamakóban - SportVitalitás - SportVitalitás

Rocki-Mentők Bamakóban - SportVitalitás

Bár tapasztalt Bamakósok többször elmondták, hogy a január már egy merő őrület lesz a készülődés miatt, de asszem ami most van, az felülmúlta minden elképzelésünket. Nyilván ez azért is van, mert igyekeztünk a Lidl-lel közösen jó kis kampányt csinálni a sztorinak, így nem csak a tényleges felkészüléssel és az amúgy civil munkánkkal vagyunk elfoglalva, hanem vannak extra programjaink is. Na, félre értés ne essék: azért egyikünket sem kell a megjelenésekre, interjúkra erőszakkal elvontatni… élvezzük mi ezt, csak kicsit elfáradunk időnként.

Múlt héten egyébként a kicsi kocsinkat elvittük még egy utolsó átnézésre, felszerelésre, stb. Ha minden igaz, pár napon belül nálunk lesz. Fontos is, ugyanis ezennel bejelentem a mai nap hírét: mostantól két hétvégén keresztbe-kasba szeljük az országot, ugyanis a Lidl csapat “turnézni” indul. Nagyon vicces, és igaziból még el se tudom képzelni, hogy erre majd eljönnek érdeklődők, de nagyon szeretném, ezért most mondom: várunk mindenkit szeretettel. A Facebook oldalunkon (ITT) a pontos helyekről és időpontokról is tájékozódhatsz.

Múlt hét csütörtökön engem egy dietetikus, Kovács Ildikó várt, a SportVitalitás nevű cégnél. Ő és kollégája Karesz bizony a fejükbe vették, hogy még néhány étkezésre vonatkozó tanáccsal ellátnak, sőt megmutatják nekem, hogy a fehérje italok nem is olyan borzasztóak, mint ahogy én emlékeztem rájuk 🙂 Így kaptam tőlük egy egész karton itókát, ami valóban ízlik, és a diéta során kiváltja a reggelit és akár a vacsorát is. Étrendemen nem változtattunk, hiszen ahogy azt már írtam: Linda, az edzőm is összeállította már nekem, hogy mivel tudnék hatékonyan fogyni, úgy, hogy az erőnlétem viszont egyre jobb legyen, és ebben segít a Nutridrink is.

Szombaton aztán dél körül összeszedtem Gábort, és elmentünk a GPS-ünkre feltetetni a rali térképét, hétfőn pedig már hívtak is, hogy kész, és már eggyel megint előrébb vagyunk… sőt!!! Már kettővel, mert vásároltunk a túrára.

A GPS intézés közepette gondoltunk egyet, és eldöntöttük, hogy beszerzünk mindent a Decathlonban, amire szükségünk lehet a túra során. Azt azért el kell mondanom, hogy Gábor és én nem vagyunk kimondottan kempingezős típusok, és hát az ottani kempingezés nem is lesz túl “európai”… legalábbis gondolom. Viktor, az operatőrünk szavaiból úgy vettem ki, hogy azért neki egy picivel több tapasztalata van… No, lényeg, hogy berobbantunk az üzletbe, majd fogtuk Zsoltot, ő volt a sátraknál posztoló eladó srác, és úgy másfél órán keresztül el se engedtük. Igazán türelmes volt velünk, mi pedig szokás szerint nem fogtuk vissza magunkat.

(balra Zsolti szuszakolja ki a levegőt az önfelfújó matracból, jobbra Gábor csukja össze a sátrunkat, eközben Adri jókat röhög)

Nos, és a mérleg: sátor, önfelfújó matrac, hátizsákok, termo felső (lila!!! :), gázfőző cuccok, kanálgép (na, ki tudja mi az? nekem eddig fogalmam nem volt), zseblámpa (csakis pink és lila), tűzcsiholó szett, és hát a legnagyobb luxust képviselő berendezés: a mobil wc-nk… mert hát aki úr, az a homokban is úr, na! (Gábor egy próbaülést bemutatott, szigorúan felhúzott gatyával, de nem engedte, hogy lefotózzam… pedig én annyira röhögtem! 🙂 A legnagyobb vételünk egy Európa atlasz, amiről később Apukám hathatós segítségével kiderült, hogy nem éppen új, mondhatni régi: 2006-2007-es darab. CSak mi nem tudtuk, hogy ezek lejárnak? na, mindegy. Rózsaszín matracra is vágytam, de kiderült, hogy gyerek darab, nem férek bele, valamint az volt a mániám, hogy kell nekünk egy kempingasztal… de Gábor nem engedte, hogy megvegyem… azt mondta ráér! Hát  már látom, hogy ez nem is lesz meg.

Egyetlen dolgot nem sikerült beszereznünk: hálózsákot. Ugyanis a mínuszos cuccok, mert hogy éjszaka lesznek azok is, olyan nagyon drágák voltak, hogy nem volt szívünk rá kiadni ennyi pénzt… 🙂 Futunk még néhány kört.

És itt még nem ért véget a nap: este találkoztam egy régi bamakóssal, Gáborral, akivel egészen éjfélig útvonalterveket gyártottunk. No, de erről majd később.